Als deelnemer aan een vakbeurs besteed je vaak veel tijd aan je beursstand en de presentatie van je producten. Vergeet de beurs kleding echter niet, want dit is minstens zo belangrijk.
Of je nu regelmatig op een beurs exposeert of er voor de eerste keer staat: een goede voorbereiding is het halve werk. Idealiter neem je daar uitgebreid de tijd voor en bepaal je vooraf duidelijk je doelgroepen en doelstellingen.
Succesvol deelnemen aan een vakbeurs valt en staat met enthousiasme en doorzettingsvermogen. Met deze 12 reminders blijft je beursbemanning enthousiast.
Ook al sta je met de mooiste producten en diensten en met de beste stand op een vakbeurs, als je niet in contact komt met de juiste mensen blijft succes uit. Enthousiasme en lichaamstaal zijn daarbij ontzettend belangrijk en dat blijkt ook uit onderzoek.
Wat kost het deelnemen aan een beurs, maar vooral ook, wat levert het op? Wat kunnen we doen om de resultaten zichtbaar en meetbaar te maken? Wat zijn realistische beursdoelstellingen en hoe zit het met de ROI van beurzen?
Wel of niet deelnemen aan een vakbeurs is een lastige vraag. Sta je nu zelden tot nooit op een vakbeurs, dan heb je daar vast goede redenen voor. Maar houden ze stand als je er eens kritischer naar kijkt?
Het zal je niet verbazen dat wij als leverancier van beursstands, presentatiewanden en beursmaterialen heilig geloven in de kracht van vakbeurzen. Hun rol verandert weliswaar en nieuwe producten en diensten leer je tegenwoordig vooral online kennen,
Beursdeelname wel of niet? 5 Drogredenen ontkracht
Wel of niet deelnemen aan een vakbeurs is een lastige vraag. Sta je nu zelden tot nooit op een vakbeurs, dan heb je daar vast goede redenen voor. Maar houden ze stand als je er eens kritischer naar kijkt?
Het zal je niet verbazen dat wij als leverancier van beursstands, presentatiewanden en beursmaterialen heilig geloven in de kracht van vakbeurzen. Hun rol verandert weliswaar en nieuwe producten en diensten leer je tegenwoordig vooral online kennen,
Beursdeelname en marketing? Combineer het met online
Op een vakbeurs concurreer je met honderden exposanten om de aandacht van de bezoeker. Hoe val je dan op? Combineer het met slimme online marketing.
Deelnemen aan een vakbeurs is niet ingewikkeld. Je reserveert een standruimte, regelt een beursstand en klaar ben je. Of toch niet?
Social media effectief inzetten op beurzen helpt je bij het aantrekken van meer beursbezoekers. Maar waar begin je? Deze 3 slimme strategieën helpen je op weg.