5 Redenen waarom beurzen de perfecte offline marketing tool zijn
Ondanks de zeer grote populariteit van de online marketing zijn er ook andere waardevolle marketing tools waarbij een persoonlijk en direct contact met (potentiële) klanten centraal staat.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
7 nuttige tips voor beursorganisatoren en standhouders
Vraag je je af of een beursdeelname als marketingtool nog wel zin heeft? The Center for Exhibition Industry Research (CEIR) deed hierover onderzoek. Daaruit blijkt dat je met je aanwezigheid op een beurs zeker nog kan scoren, mits je het goed aanpakt.
Hier zijn de resultaten uit het onderzoek die zowel voor organisatoren als voor deelnemers nuttige tips opleveren.
Backlight stands, beurswanden en displays – een nieuwe trend?
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.