Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?
Stel je voor dat je met jouw beursstand op een specifieke vakbeurs aanwezig wilt zijn. Je hebt daarvoor de nodige beursmaterialen in huis en wilt daarmee breed publiek bereiken. Maar wat is nu precies de beste plek op de beursvloer?
Beursdeelname? Maak dan niet deze 5 veelgemaakte fouten
Een beursdeelname is een geweldige manier om leads te genereren en klanten te werven. Maar dan moet je het wel goed aanpakken. Dit zijn de 5 meest gemaakte fouten door beursdeelnemers.
Beurzen zijn vaak een belangrijk onderdeel van een marketingstrategie, toch is dit vaak een ingewikkelder onderdeel dan gedacht. Marketeers die verantwoordelijk zijn voor de beurs lopen wel eens tegen dingen aan die eenvoudig voorkomen hadden kunnen worden
Sta je binnenkort met een stand op een vakbeurs of evenement dan kun je eigenlijk niet om Twitter heen. De Amerikaanse mini-berichtendienst leent zich uitstekend voor het verspreiden van korte nieuwsberichten. Plaats je foto’s en links naar je website, dan wordt je Twitter-account een interessante informatiebron voor bestaande en nieuwe klanten en vestig je de aandacht op je. Zonder een cent uit te geven, want Twitter is helemaal gratis.