Je hebt een geweldige plek weten te bemachtigen op een beurs waar precies je doelgroep, de beinvloeders en de beslissers aanwezig zijn. Je hebt goed nagedacht over wat je met je stand wilt uitstralen en communiceren en waarom je bedrijf voor deze doelgroep interessant is. En dit heb je uitstekend weten te vertalen in je standconcept. Laat de beurs maar beginnen dus, want er kan niets meer mis gaan. Toch?
Een goede beursstand, de juiste communicatie, de beste beurs en een goede plek zijn factoren die uiteraard een grote rol spelen bij het behalen van succes op de beurs. Maar u weet ook wel dat uiteindelijk de standbemanning de leads en de klanten moeten binnenhalen. Zonder een goede en gemotiveerde standbemanning gaat u het beursspel verliezen…
Vandaag kreeg ik een “motivatieposter voor standbemanning” onder ogen. Deze zet nog even helder uiteen welke 4 stappen de standbemanning moet nemen om maximaal te kunnen scoren. Een prima poster om bijvoorbeeld voorafgaand aan de beursdeelname of tijdens de beurs zelf (bijvoorbeeld in een afgesloten gedeelte of in de keuken van de stand) te gebruiken om uw standbemanning extra te motiveren er uit te halen wat er in zit. De poster is gemaakt door Beurstotaaltraining en is voor geïnteresseerden gratis te bestellen op www.beurstotaaltraining.nl.