Expo Kennis Bijeenkomst blijkt groot succes
De belangstelling voor de door Expo Display Service op 25 januari georganiseerde Expo Kennis Bijeenkomst in de Apenheul bleek bijzonder groot. Een succes dat laat zien dat het deelnemen aan beurzen volop in de belangstelling staat.
Deelnemen aan beurzen is hot
Ondanks al het “online geweld” en de “social media hype” die over ons heen trekt blijkt het deelnemen aan beurzen toch voor heel veel bedrijven nog steeds één van de belangrijkste marketing communicatie instrumenten als het gaat om het in contact komen met potentiële klanten. Of om in contact te blijven met bestaande relaties natuurlijk. Critici die jaren geleden riepen dat het deelnemen aan beurzen zou gaan verdwijnen hebben in dat opzicht dan ook absoluut ongelijk gekregen. Beurzen zijn en blijven hot.
Een mooie beursstand is niet genoeg
Maar…. deelnemen aan beurzen is niet altijd even eenvoudig. En om echt effectief te kunnen deelnemen aan beurzen en hier maximaal uit te scoren is kennis omtrent de diverse facetten van het deelnemen aan beurzen essentieel. Alleen aanwezig zijn met zomaar een beursstand is niet genoeg.
Daarom organiseerde Expo Display Service voor haar relaties deze Expo Kennis Bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst werden deelnemers in korte sessies getraind en bijgepraat over de volgende onderwerpen;
- Aanvalsplan voor uw beursdeelname (door Ton Willemse)
- De stand als driedimensionaal billboard (door Paul Pennock)
- Via uw standbemanning naar resultaat (door Han Leenhouts)
Ter afsluiting verzorgde Constanze Melicharek nog een bijzonder boeiende en interessante lezing over de communicatie en verhoudingen binnen apengroepen in vergelijking met mensen.