Is Social Media het nieuwe toverwoord op beurzen en evenementen
Wat doen mensen als ze de indruk krijgen dat ze iets missen? Dan gaan ze naarstig op zoek naar de oplossing om het gat tussen het hebben van de kennis en het niet hebben van de kennis op te vullen.
Als je je stand wilt laten bouwen kom je meestal terecht bij een standbouwer. Hiermee bespreek je je wensen en eisen en vervolgens wordt er een ontwerp gemaakt.
Op televisie zijn spelshows een groot succes. Wat is er nou leuker dan uitgedaagd te worden? Op kennis of op vaardigheid gaan kandidaten de strijd aan met elkaar.
Bieden Ipads toegevoegde waarde als onderdeel van een beursstand? En waar moet je op letten als je deze hiervoor gaat inzetten? In dit artikel alle aandachtspunten, de voordelen en de nadelen.
Het beursseizoen gaat vanaf september weer vol van start. Veel bedrijven hebben in met name september, oktober en november weer één of meerdere beurzen gepland stand.
Doe-attracties in en rond uw stand: Feest of Waste
Het is erg makkelijk om deze column te vullen met alle foute voorbeelden die we dagelijks zien op de beurs. Leuke games en ander vermaak dat in de verste verte niets met het aangebodene te maken heeft.
Je hebt als klant een klacht of een grief over een bedrijf of leverancier en je loopt over een beurs rond. Te late levering, verkeerde levering, niet of traag reageren, afspraken niet nakomen, op zich allemaal niets nieuws.
Bij een mobiele beursstand denken we meestal aan een stand die gemakkelijk is te transporteren en is op te zetten. Zeg maar een “gewone” stand maar dan in een lichtgewicht uitvoering.
Deelnemen aan beurzen vergt veel voorbereiding en inspanning. Het organiseren van de beursstand, aanvragen van elektriciteit, parkeerkaarten, vloerbedekking, meubilair, catering, badges, multimedia enz. enz. vraagt veel van de beursmanager.
“Wij zoeken een nieuwe presentatiewand die we gemakkelijk mee kunnen nemen naar beurzen omdat ons huidige systeem niet meer voldoet”, zo liet een bedrijf mij vorige week aan de telefoon weten.