De BBB-beurs in Maastricht is de oudste vakbeurs in Nederland die richt zich op de horeca. Het trekt jaarlijks 14.000 bezoekers uit deze branche en vormt een ontmoetingsplek voor collega’s, partners en (potentiële) klanten. De BBB Maastricht is opgedeeld in vier thema’s, waar verschillende horecavakgebieden zijn gegroepeerd op onderwerp:
Het beursonderdeel Food Forest richt zich op eten. Bezoekers maken hier kennis met verschillende producten van pas geplukte groenten, fruit en kruiden tot specialistische producten zoals wild zwijn. Ook wordt een uitgebreid assortiment van biologische-, ambachtelijke- en streekproducten gepresenteerd en geven diverse chefs kookdemonstraties.
De Beverage Beach gaat over alles met betrekking tot drankjes. Van koffie tot wijnen tot cocktails en destillaten, op al deze vlakken wordt informatie gegeven over trends en toepassingen. Ook is er een uitgebreide proeverij voor wijnen, bieren en sterke dranken aanwezig.
In de Variety Valley kunnen horecaprofessionals innovatieve productontwikkelingen ontdekken die kunnen bijdragen aan het resultaat van een horecaonderneming, zowel op het gebied van food, non-food als kassa- en personeelssystemen.
En er is de Folie Culinaire, een plek op de beurs waar meerdere (internationale) chefs kookdemonstraties geven, exclusieve producten tonen en de nieuwste gebruiken op het gebied van gastronomie weergeven. Ook is er in dit beursonderdeel een farmers market, voor kleinschalige producenten met exluciseve producten.
Kortom, de BBB Maastricht is een belangrijke beurs voor exposanten om potentiële klanten te bereiken. Van de 14.000 bezoekers is driekwart beslissingsbevoegd Daarnaast geven bijna alle exposanten aan dat zij hun commerciële doelstellingen op deze beurs ruimschoots behalen.
Ga jij dus ook aan de BBB Maastricht deelnemen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw beursdeelname met een beursstand te bespreken. Of vraag een gratis, vrijblijvend 3D stand ontwerp aan op onze website.